• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Časopis Jezik i Zaklada Dr. Ivan Šreter nagradili Coca-Colin Jezični priručnik PDF Print E-mail
Sunday, 01 April 2012 13:42

cocacola_prirucnikJezični priručnik Coca-Cole HBC Hrvatska i četveročlana projektna skupina koja ga je ostvarila osvojili su posebno priznanje za poticanje hrvatske jezične kulture i hrvatskog jezika u poslovnoj komunikaciji koje im je dodijelio ugledni časopis Jezik, najstariji hrvatski jezikoslovni časopis, izvijestili su 31. ožujka iz ovog proizvođača bezalkoholnih pića.

Priznanja za stvaranje toga suvremenog priručnika hrvatskoga poslovnog jezika, koji je od svojega izlaska u listopadu prošle godine pobudio iznimno zanimanje poslovne zajednice, medija, ustanova na svim razinama i šire javnosti, Coca-Coli HBC Hrvatska i članovima projektne skupine dodijeljena su u sklopu tradicionalne dodjele nagrada Zaklade Dr. Ivan Šreter koje se dodjeljuju za nove hrvatske riječi, a koja je održana danas u Lipiku.

Jezični priručnik pripremili su Lana Hudeček, znanstvena savjetnica iz Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Maja Matković, dugogodišnja voditeljica lektora i redaktora u Večernjemu listu, i Igor Ćutuk, koji je tijekom protekle tri godine ujedno i vodio projekt Kultura poslovne komunikacije. Direktorica projekta Jezični priručnik Coca-Cole HBC Hrvatska je Boška Trbojević, članica vodstva tvrtke.

Priručnik ima 272 stranice i sastoji se od dva dijela: klasičnoga priručnika u kojemu se zaposlenike upućuje u osnovna pravila hrvatskog standardnog jezika i pravila primjerene poslovne komunikacije te rječnika u kojemu se abecednim redom nude rješenja za strane i domaće riječi, izraze i pojmove s kojima se zaposlenici susreću u svakodnevnom radu.