• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
BAT ušao u partnerstvo s McLarenom PDF Print E-mail
Tuesday, 12 February 2019 14:29

bat mclaren1British American Tobacco (BAT) ušao je u globalno partnerstvo s automobilističkom grupacijom McLaren, a surađivat će na razvoju napredne tehnologije i inovacijama usmjerenima na portfelj novih proizvoda s potencijalom smanjenja štete, u kojem je BAT vodeća kompanija na svijetu.

Višegodišnje partnerstvo usmjereno je na ubrzanje transformacije duhanskog poslovanja kojom BAT svojim korisnicima želi ponuditi što širi portfelj proizvoda s potencijalom smanjenja štete te im na taj način osigurati bolje sutra - “A better tomorrow”.

Dio partnerstva odnosi se na suradnju BAT-a sa kompanijom McLaren Applied Technologies, prvenstveno u razvoju baterija, naprednih materijala i dizajnu proizvoda. Kompanije će razvijati i dijeliti industrijsko znanje te iskustvo u proizvodnim procesima i inovacijama.

Partnerstvo s McLarenom omogućit će ubrzanje ostvarenja BAT-ove ambicije o transformaciji duhanskog poslovanja u smjeru ponude potencijalno manje rizičnih duhanskih i nikotinskih proizvoda. Partnerstvo je dodatno zbližilo dvije kompanije koje dijele strast za tehnologijom, inovacijama i dizajnom, ali i uvjerenje da je svrha poslovanja pružiti vidljiv i smislen društveni napredak.

bat mclaren2

Kao globalni partner momčadi McLaren Formula One, BAT će biti istaknut na bolidima i drugim sponzorskim pozicijama tijekom cijele sezone, u skladu s pravilima i pratećom regulativom. S predstavljanjem novog McLaren bolida za sezonu 2019. koje je najavljeno za 14. veljače, BAT će otkriti svoju novu platformu ”A Better Tomorrow”.

Komentirajući parterstvo, Kingsley Wheaton, BAT-ov izvršni direktor marketinga, izjavio je: “Iznimno smo ponosni i uzbuđeni zbog ovog partnerstva koje će nam omogućiti da dodatno ubrzamo transformaciju kompanije i tempo inovacija. Partnerstvo promatramo kao istinsku globalnu platformu koja će dodatno istaknuti naše proizvode s potencijalom smanjenja štete koje razvijamo pod brendovima Vype, Vuse i glo. Inovacije i tehnologija podržat će našu viziju stvaranja “boljeg sutra” za naše korisnike diljem svijeta”.

Zak Brown, izvršni direktor McLaren Racinga izjavio je: “Pozdravljamo ulazak BAT-a u McLaren tim i podržavamo njihovu ambiciju ostvarenja smislene i nezaustavljive promjene temeljene na inovacijama. Transformacija BAT-a je središnja točka ovog partnerstva i zadovoljni smo što svojim iskustvom i ekspertizom možemo podržati i ubrzati njihovu ambiciju”.

 
Coca-Cola za izgradnju svijeta bez otpada PDF Print E-mail
Monday, 17 December 2018 14:25

coca-cola-klasicna-bocaThe Coca-Cola Company najavila je sklapanje novog ugovora o produljenju zajma tvrtki Ioniqa Technologies (Nizozemska) kako bi se potpomogao razvoj njezine zaštićene tehnologije za proizvodnju visokokvalitetnih plastičnih proizvoda iz teško oporabljivog plastičnog otpada. Ugovor bi trebao ubrzati razvoj i korištenje visokokvalitetnih oporabljenih plastičnih proizvoda za boce koje koristi The Coca-Cola Company.

Spomenuto ulaganje u skladu je s tvrtkinom globalnom vizijom o izgradnji svijeta bez otpada (World Without Waste), a jedan od ciljeva jest do 2030. godine stvoriti ambalažu za čiju je izradu korišteno najmanje 50 posto oporabljenih materijala. Osim toga, nova tehnologija podržava kružno gospodarstvo kada je riječ o plastici jer dozvoljava da se ambalaža poput obojenih plastičnih boca, koje možda nisu uključene u određene tokove oporabe, oporabljuju u ambalažu za prehrambenu uporabu.

Namjera ugovora jest ubrzati rast Ioniqine tehnologije oporabe plastičnih proizvoda. Ioniqa je razvila zaštićenu tehnologiju oporabe s kojom je moguće otpad, koji sadrži teško oporabljivu plastiku poput obojenih boca, preinačiti u pročišćeni polimer koji kasnije može postati visokokvalitetna plastika. Tehnologija je potvrđena na razini demonstracije s partnerima iz vrijednosnog lanca, i u Nizozemskoj trenutno traje izgradnja industrijskog postrojenja od 10 kMT koje bi trebalo biti pušteno u pogon već sljedeće godine.

coca-cola-klasicna-boca-2„Naše ulaganje u nove i inovativne oporabne tehnologije prilika su za značajan napredak u zatvaranju kruga i stvaranju kružnoga gospodarstva kada je riječ o plastici“, istaknuo je Robert Long, direktor za inovacije tvrtke The Coca-Cola Company. „Planiramo nastaviti s ulaganjima u razvoj pravih partnerstava i inicijativa – poput ovog s tvrtkom Ioniqa – kako bismo podržali viziju o svijetu bez otpada.“

„Partnerstvo s tvrtkom The Coca-Cola Company nova je potvrda naših napora da pokrenemo jedinstveni proces pretvaranja teško oporabljivog plastičnog otpada u visokokvalitetne plastične materijale za prehrambenu uporabu“, izjavio je Tonnis Hooghoudt, glavni izvršni direktor tvrtke Ioniqa. „Ioniqin proces omogućuje značajnu oporabu i ponovno korištenje plastičnih materijala koji se inače ne bi oporabili, kao i proizvodnju visokokvalitetne plastike za prehrambenu uporabu. Otvaranje našeg pogona sljedeće godine idući je korak u pretvaranju teško oporabljive plastike u upotrebljivi oporabljeni materijal, a ujedno i podržava Coca-Colinu viziju.“

O tvrtki Ioniqa Technologies: Ioniqa je supsidijarna tvrtka Tehničkog sveučilišta u Eindhovenu (Nizozemska), koja se bavi čistom tehnologijom, a specijalizirana je za stvaranje vrijednosti iz otpada korištenjem zaštićene kružne tehnologije. Zahvaljujući vlastitom ekonomičnom procesu, Ioniqa može zatvoriti krug kada je u pitanju plastika, posebice PET plastika. To nagrađivano i inovativno rješenje pretvara plastični otpad svih vrsta i boja u vrijedne izvore oporabljene plastike, čija kvaliteta odgovara onoj novoproizvedene plastike. Trenutno se istražuju procesi kreativne prenamjene (upcycling) ostalih vrsta plastike, a njihovo stavljanje u pogon očekuje se u bliskoj budućnosti.

 
The Coca-Cola Foundation zajednici donirala više od milijardu dolara PDF Print E-mail
Tuesday, 16 October 2018 12:18

coca-cola-foundation-1

The Coca-Cola Foundation donirala je zajednicama diljem svijeta više od milijardu dolara od svog osnivanja 1984. godine. Kroz podršku više od 2400 organizacija koje se bave zaštitom okoliša, osnaživanjem žena, edukacijama i unaprjeđenjem zajednica The Coca-Cola Foundation je dosegnula više od 655 milijuna ljudi diljem svijeta.

The Coca-Cola Foundation, koja se naziva “filantropskom rukom” The Coca-Cola Company-a, usmjerena je na ulaganja u zajednice u kojima Coca-Cola posluje, ali i u zajednice u kojima njeni zaposlenici žive i rade. Coca-Cola nije samo globalna tvrtka, nego se u svom poslovanju ističe lokalnim djelovanjem u više od 200 država, a model The Coca-Cola Foundation-a je sličan: djeluje kao globalni fond koji ulaže u lokalne zajednice diljem svijeta s konačnim ciljem da zajednicama vrati najmanje 1 posto operativnog prihoda u prethodnoj godini.

“Što uspješnije poslujemo, to više vraćamo zajednici”, istaknula je ovom prigodom predsjednica The Coca-Cola Foundation-a Helen Smith Price. “Coca-Colino poslovanje je snažno i održivo koliko su i zajednice u kojima djeluje. Današnji potrošači žele podupirati tvrtke koje posluju na filantropski način i koje su spremne učiniti razliku te preferiraju tvrtke koje su društveno odgovorne. Kao tvrtka smo 2007. godine dali javno obećanje da ćemo vratiti 1 posto operativnog dohotka iz svake prethodne godine. Dosegli smo svoj glavni cilj: 1 milijarda u donacijama“, rekla je Smith Price.

U posljednje tri godine The Coca-Cola Foundation podržala je lokalne zajednice u jugoistočnoj Europi s više od 17,5 milijuna dolara prateći prioritetna područja tvrtke u segmentu održivosti: vodni potencijali, recikliranje, osnaživanje žena i dobrobit zajednice.

• U 2018. podržala je jugoistočnu Europu sa 6,170,000.00 dolara uz 400,000.00 dolara pomoći za požare u Grčkoj;
• U 2017. godini podržala je jugoistočnu Europu s 5,670,000.00 dolara;
• U 2016. godini podržala je središnju i južnu Europu s 5,800,000.00 dolara.

U Hrvatskoj je Coca-Cola prepoznala činjenicu da se teško pokreću i potiču pozitivne poslovne promjene, a upravo su one ključ razvoja, posebno za zemlju koju napušta mnogo mladih žena. Stoga je Coca-Cola pokrenula projekt Ženska perspektiva koji će se provoditi tijekom 2018. i 2019. godine, a u potpunosti ga s 250.000 dolara financira The Coca-Cola Foundation. Namijenjen je ženama koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, agroturizmom, izradom rukotvorina te tradicionalnih suvenira i proizvoda korištenih u domaćinstvu, nastojeći time očuvati hrvatsku gastronomsku tradiciju i kulturnu baštinu.

Također, u Hrvatskoj je aktivan i projekt Živi Dunav, najveći jedinstveni program u Europi koji je The Coca-Cola Foundation podržala. Coca-Cola na ovom projektu surađuje sa WWF-om od 2007. godine s ciljem očuvanja slatkovodnih resursa širom svijeta, ali i kako bi unaprijedila održivo korištenje vode u svom poslovanju postavljanjem ambicioznih globalnih ciljeva. Cilj partnerstva je da se do 2020. godine obnovi područje duž Dunava i njegovih pritoka čiji je vodni kapacitet 12 milijuna m3. Projekti restauracije planirani su u Hrvatskoj, Mađarskoj, Srbiji, Bugarskoj i Austriji.

Uz navedeno, The Coca-Cola Foundation je 2014. godine osigurala milijun dolara pomoći područjima ugroženim poplavama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji.

Akciju su pojedinačnim donacijama i uključivanjem u volonterske akcije poplavljenim područjima podržali i brojni zaposlenici. Ukupna financijska pomoć Coca-Colinog sustava iznosila je 1,7 milijuna dolara, a sredstva su iskorištena za obnovu obrazovnih, sportskih i kulturnih objekata, kao i za obnovu sustava primarne zdravstvene zaštite ugroženog stanovništva.

Neki od najvažnijih projekata u regiji jugoistočne Europe su:

• U području vodnih potencijala: već spomenuti sedmogodišnji program koji se u partnerstvu s WWF-om provodi u 6 država Živi Dunav te program Nekonvencionalni vodeni izvori koji provodi GWP-Med (Globalno partnerstvo za vode – Mediteran) u Grčkoj, Makedoniji, Italiji te na Cipru;
• U području dobrobiti zajednice: PIER – Zaštita – integracija – edukacija izbjeglica u Grčkoj, Italiji i Austriji te Specijalna olimpijada - program uključivanja u Ukrajini;
• U području osnaživanja žena: Uspjeh sam ja – program osnaživanja žena u Poljskoj;
• U području recikliranja: recikliranje na plažama u Grčkoj i na Cipru.

 
Carlsberg predstavio revolucionarne inovacije za smanjenje plastičnog otpada PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:01

carlsbergCarlsberg je najavio seriju revolucionarnih inovacija, uključujući svoj novi Snap Pack, koji će smanjiti globalni plastični otpad za više od 1.200 tona godišnje – što je ekvivalent 60 milijuna plastičnih vrećica. Snap Pack zamjenjuje plastični omot korišten oko Carlsbergovih 6-pack limenki pionirskom tehnologijom koja limenke lijepi zajedno. Prvi put korištena u industriji piva, ova inovacija će smanjiti količinu plastike korištenu u tradicionalnim multi-packovima za do 76%.

Nakon tri godine priprema, Snap Pack je samo jedno od Carlsbergovih rješenja za održivo pakiranje koja su najavljena. Druga poboljšanja uključuju: prelazak na certificirane Cradle-to-Cradle™ srebrne tinte na etiketama na boci, kako bi bila unaprijeđena mogućnost recikliranja, novi sloj na povratnim staklenim bocama koji produljuje njihov životni vijek i samim tim smanjuje njihov utjecaj na okoliš i nove čepove koji uklanjaju kisik kako bi okus piva učinili svježijim dulje vrijeme.

 
Lidl Irska planira otvaranje desetak novih trgovina PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:01

Lidl je najavio da do kraja godine planira otvoriti 10 novih trgovina u Irskoj, kao dio svog stalnog programa proširenja. Nove trgovine bit će smještene u mjestima: Fortunestown, Nenagh, Grangegormanu, Sligo, Limerick, Castleknock, Birr, Belgard, Northwood i Dunshaughlin. Osim toga, oko 80 milijuna eura bit će potrošeno na novi distributivni centar u Newbridgeu, koji će zapošljavati oko 2.000 ljudi. Izgradnja novog objekta odvijat će se u tri faze. Nove trgovine imat će veću prodajnu površinu i pridržavati se strogih smjernica za zaštitu okoliša, poput većeg broja točaka za punjenje električnih automobila.

 
Carrefour oformio 'prehrambeni odbor' PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:00

Prema pisanju portala Foodbev.com, Carrefour grupa formirala je novi prehrambeni savjetodavni odbor koji bi joj trebao pružiti podršku u nastojanjima da postane lider u transformaciji hrane, kroz konkretne projekte, predlaganjem novih ideja, pronalaženjem primjera najboljih praksi, kao i kroz diskusije koje bi trebale osigurati pogled u budućnost potrošnje hrane. Odbor će biti sastavljen od stručnjaka koji se na različite načine bave najnovijim izazovima s kojima se suočava prehrambeni sektor: CEO Danonea, osnivač aplikacije za prehrambeni otpad koja povezuje trgovce i potrošače, onkolog u institutu za istraživanje raka u Parizu koji proučava vezu između prehrane i ove bolesti. U odboru su, također, i farmer, kuhar i poljoprivredni ekspert i pokretač 'open-source' platforme Open Food, čiji je cilj stvoriti kratke, nezavisne, distributivne kanale.

 
Kaufland s polica uklonio 480 Unileverovih proizvoda PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:00

Njemački lanac hipermarketa Kaufland uklonio je oko 480 proizvoda Unileverovih robnih marki. Razlog je spor oko nabavnih cijena. Riječ je o robnim markama kao što su Knorr, Magnum, Lipton i Ax. Kaufland je odluku o uklanjanju proizvoda donio do daljnjega. Kako navode u Kauflandu, Unilever je drastično povećao cijene proizvoda te su oni uklonjeni s police njemačkog lanca. Asortiman se nadopunjuje vlastitim brendovima. U Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Rumunjskoj i Bugarskoj, otkazane su narudžbe zbog neslaganja oko cijena. Unilever nije želio ovo komentirati jer su razgovori s trgovinskim partnerima povjerljivi.

 
Auchan Španjolska povećao promet u 2017. PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:00

Auchan Španjolska objavio je da je završio 2017. generiranim bruto prometom od 4,6 milijardi eura, što je porast od 1,3% u odnosu na 2016. Trgovac je uložio 112 milijuna eura u otvaranje novih trgovina i digitalno poslovanje, za dobrobit kupca, ali i interno poboljšanje procesa i pogona učinkovitosti. Auchan je završio 2017. s 356 trgovina, nakon otvaranja 11 supermarketa i dva hipermarketa tijekom cijele godine. Na kraju godine poslovao je kroz 60 hipermarketa i 296 supermarketa, od čega je 170 franšiznih i online trgovina. Kao dio svoje jedinstvene strategije marke, Auchan je otvorio prvi od svojih rebrandiranih Auchan Supermarketa u Milanu.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 172