• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Julius Meinl kava na dar za napisani stih PDF Print E-mail
Monday, 18 March 2019 13:59

julius-meinl-2019-1Stihovi su glas duše, jedinstveni u svojoj ljepoti. Osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi, dijeli sreća, a pamte se zauvijek. Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije - nit su vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite kavu stihom", koja svake godine 21.3, na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na "skladanje" najljepših stihova.

Po svoju dozu inspiracije svratili su predstavnici medija, no i nekoliko umjetnika kao što su Hrvoje Klobučar, Goran Grgić i Iva Visković podijelilo je svoje nadahnuće u zagrebačkom Drama Baru. Onima kojima je ponestalo inspiracije pomogla je mlada umjetnica Deniss Grgić, a zajedno su skladali pjesmu kojom je i najavljena ovogodišnja kampanja.

Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21. ožujka u jedan od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom. Sve koji se uključe i u ovu kampanju očekuje i nagradni natječaj. Julius Meinl za najljepši stih poklanja u svakom od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata po jedan Inspresso aparat za kavu s kapsulama. Popis lokacija koje se uključuju u kampanju možete pogledati na web stranici.

julius-meinl-2019-2  julius-meinl-2019-3  julius-meinl-2019-4 

“Umjetnost je za Julius Meinl oduvijek imala iznimno važnu ulogu. Često surađujemo s umjetnicima, jer naša kava nije samo kofeinski napitak, već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima, umjetnicima, no i svima ostalima, koji otkrivaju pjesmu svoje duše. Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših šalica, logotipa i pakiranja. Jako smo ponosni na činjenicu da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je gospodin Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska.

julius-meinl-2019-5  julius-meinl-2019-6  julius-meinl-2019-7 

Predstavio je i novi retail proizvod - Classic Collection Orient Express mješavinu. Stručnjaci tvrtke Julius Meinl osmislili su je posebno za Hrvatsku. To je ujedno i prvi put da se kreira lokalni proizvod za jedno tržište, na kojem se i proizvodi, što je rezultat praćenja svjetskih trendova u industriji kave, no i pažljivog osluškivanja potreba potrošača. Kod nas se još uvijek njeguje tradicija ispijanja turske kave, a ova fino mljevena mješavina, raskošnog okusa i bogate kreme zasigurno će zadovoljiti ukus i onih najzahtjevnijih.

Kako bi dodatno naglasila svoju povezanost s umjetnošću i umjetnicima, tvrtka Julius Meinl kao globalnog brand ambasadora za 2019. godinu angažirala je Toma Odella, pjevača s platinastom nakladom i autora velikog hita Another love. On rado ističe da mu se osim kavana i poezije jako sviđa ideja da se manje vremena provodi na mobitelima, a više uživajući u kavi u društvu prijatelja.

 
Predstavljena trgovina s paletom proizvoda koji su alternativa cigaretama PDF Print E-mail
Wednesday, 06 March 2019 15:53

parilica-1Parilica.hr, najveća trgovina e-cigaretama u Hrvatskoj, otvorila je novi, jedinstveni koncept trgovine u Hrvatskoj i široj regiji u kojoj će na jednome mjestu nuditi široku paletu proizvoda nove generacije koji predstavljaju alternativu klasičnim cigaretama i pušačima mogu pomoći u prestanku pušenja.

Koncept je predstavljen na otvaranju nove trgovine u Gajevoj ulici u središtu Zagreba, gdje će kupcima biti dostupno preko 100 proizvoda, najrazličitijih e-cigareta, ali i nekoliko modela uređaja za zagrijavanje duhana te bogata ponuda tekućina i druge potrebne opreme.

Najveća novost u ponudi trgovina parilica.hr tehnološki je najnapredniji uređaj za zagrijavanje duhana, glo, koji se ističe najnižom temperaturom grijanja duhana na tržištu, od maksimalno 240 stupnjeva Celzijevih. To je višestruko manje od temperature na kojoj izgaraju klasične cigarete, a visina temperature kojoj se izlaže duhan usko je povezana sa brojem štetnih tvari kojima je izložen korisnik.

”Proizvodi nove generacije sve su više prepoznati kao manje štetna alternativa pušenju. Prema nekim procjenama u Hrvatskoj ima oko 100.000 korisnika e-cigareta i uređaja za zagrijavanje duhana i tu smo tek na početku. Uređaji se brzo razvijaju, sve su kvalitetniji i pušači ih sve više vide kao sredstvo koje im može pomoći da prestanu pušiti. Mi želimo biti mjesto na kojem će dobiti provjerene informacije o najkvalitetnijim proizvodima na tržištu”, izjavio je Filip Tokić, suvlasnik brenda Parilica.hr.

parilica-2Proizvodima nove generacije, za razliku od klasičnih cigareta, zajednički je izostanak procesa gorenja duhana, a u tom procesu nastaje najveći dio štetnih tvari povezanih s pušenjem. Dostupna istraživanja pokazuju da proizvodi nove generacije imaju potencijal znatno manje štete u usporedbi s cigaretama te emitiraju između 90 i 95 posto štetnih tvari manje u odnosu na cigarete.

”Za pušače koji pređu na bilo koji proizvod nove generacije možemo reći da su prestali pušiti. Istraživanja pokazuju da ti uređaji emitiraju 5% i manje štetnih tvari od klasičnih cigareta, a pušači koji pređu na te proizvode pokazuju oporavak kao u slučaju prestanka pušenja. Bitno je pušačima dati pravu informaciju o alternativama za njih jer ti proizvodi mogu napraviti veliki javno zdravstveni pomak na bolje u Hrvatskoj”, izjavio je doc.dr.sc. Ognjen Brborović s Medicinskog fakulteta u Zagrebu.

Parilica.hr će proširiti ponudu proizvoda i na ostalim prodajnim lokacijama u Zagrebu i Slavonskom Brodu, a njihovih 19 zaposlenih stručnjaka za uređaje koje predstavljaju alternativu pušenju korisnicima će predložiti najbolji izbor uređaja nove generacije prilagođen njihovim potrebama.

 
Franck predstavio liniju funkcionalnih čajeva PDF Print E-mail
Thursday, 28 February 2019 16:04

franck-funkcionalni-cajevi-1Franck je na terasi A Most Unusual Gradena predstavio novu liniju funkcionalnih čajeva koja uključuje Detox, Calm, Immune i Energise. Nova Franckova fuzija probranih biljaka, vitamina i minerala omogućuje čajoljupcima ne samo uživanje u okusu svog omiljenog napitka, već i pozitivan utjecaj kao što su podizanje imuniteta, detoksikaciju i hidraciju organizma te uklanjanje stresa i umora.

"Nova funkcionalna linija čajeva obogaćena je vitaminima i mineralima što joj daje posebnost i vjerujem da će to prepoznati istinski ljubitelji čaja, ali i svi oni koji brinu o kvalitetnoj prehrani koju žele dodatno obogatiti kvalitetnim napitkom. Osim što sa sobom nose već dobro poznate blagodati koje su istaknute i samim nazivima čajeva Detox, Calm, Immune i Energise, pomno birano i kombinirano bilje pruža ukusne i bogate napitke u kojima ćete zasigurno uživati", izjavila je Ivana Prstec, tehnologica razvoja za kategoriju čajeva u Francku.

Prateći globalne trendove, Franck je u suradnji s agencijom Hendal proveo istraživanje u kojem čak dvije trećine ispitanika smatra da je riječ o jedinstvenom i drugačijem proizvodu. Kako je istaknula Tena Turčinović, brand menadžerica za kategoriju čaja, njih je preko 40 posto zainteresirano za takvu vrstu proizvoda te bi ga odabralo prilikom kupovine zbog njegova pozitivnog utjecaja na zdravlje.

franck-funkcionalni-cajevi-2U skladu sa željama potrošača, Franck je predstavio proizvode koji su namijenjeni svima onima koji vode brigu o prehrani te uravnoteženom načinu života i koji uživaju u blagodatima čaja tijekom cijele godine, a ne isključivo u zimskom periodu.

"Pravilna hidracija uz redoviti unos tekućine odnosi se i na adekvatan odabir tekućine. Funkcionalni čajevi, bez dodanih šećera, optimalan su izvor vode, vitamina i mineralnih tvari te brojnih fitonutrijenata, stoga su pravilan rehidracijski odabir za svaki dan. Njihovo mjesto u svakodnevnoj prehrani dodatno je naglašeno ukoliko želimo postići blagotvorni antioksidativni učinak na zdravlje, potaknuti metabolizam, eliminirati štetne tvari, doprinijeti normalnom funkcioniranju imunološkog sustava, smanjiti umor i iscrpljenost te podići razinu energije", potvrdila je Karmen Matković Melki, dipl.ing.preh.teh., nutricionist.

Četiri okusa funkcionalne linije čajeva među prvima su probale Ella Dvornik, Bojana Gregorić Vejzović i Sanja Žuljević. Detox čaj obogaćen je biotinom i selenom, a ujedno sadržava najkvalitetnije biljne sastojke kao što su listovi koprive, korijen đumbira i maslačak. Ova kombinacija idealna je za pomoć u borbi i zaštiti organizma od štetnih tvari, kao i za osvježenje.

Calm, kako i njegovo ime kaže, smiruje i okrjepljuje osjetila od iscrpljenosti, a njegova kombinacija vitamina B3 i magnezija te kamilice, matičnjaka, lavande i Rooibosa idealna je za konzumaciju nakon stresnog i napornog dana.

Immune čaj spoj je vitamina C i cinka, a zajedno s limunskom travom, spearmintom i bazgom čini idealnog suputnika za podizanje razine imuniteta.

Posljednji čaj unutar funkcionalne linije je Energise, a njegov je glavni cilj dati dodatnu dozu energije onda kada nam je prijeko potrebna. Osim što sadržava vitamin B6 i mangan, u njemu su sljubljeni zeleni čaj, mate čaj, guarana i mnogi drugi biljni sastojci zaduženi za podizanje razine energije našeg organizma.

franck-funkcionalni-cajevi-3

 
Novi dizajn Ožujskog piva inspiriran stogodišnjom tradicijom Zagrebačke pivovare PDF Print E-mail
Wednesday, 27 February 2019 14:13

ozujsko-pivo-dizajnOžujsko pivo predstavilo je novi, moderniji dizajn svoje ambalaže s naglašenim tradicijskim obilježjima. Inspirirana dvorištem Zagrebačke pivovare i njene stogodišnje tradicije, novu etiketu i limenku Ožujskog piva krase upravo njeni obrisi u karakterističnoj zlatnoj boji.

Osvježen, no već vrlo prepoznatljiv dizajn prate i hrvatske „kockice“ ispod kojih stoje dobro poznata Ožujsko lenta i poruka koja naglašava ono po čemu je Žuja najpoznatija - vrhunsko osvježenje koje svakodnevno pruža omiljeno hrvatsko pivo. Termo etiketa koja služi kao indikator idealno ohlađenog Ožujskog piva, ostaje i dalje prisutna na osvježenim ambalažama staklene boce i limenke.

„Ožujsko pivo je već godinama prvi izbor hrvatskih potrošača, a ovim novim dizajnom željeli smo skrenuti pažnju i na važnost tradicije ovog brenda. Upravo zato se na njoj nalaze obrisi naše pivovare koja se ponosi stogodišnjom kvalitetom rada i iskustva“, izjavio je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

Ožujsko pivo najomiljenije je i najprodavanije hrvatsko pivo, s tradicijom dužom od 125 godina.


 
Dječji crteži kravica na novim pakiranjima trajnog mlijeka PDF Print E-mail
Wednesday, 20 February 2019 14:44

dukat-2019-volim-mlijeko-1

Ograničeno izdanje pakiranja Dukat trajnog mlijeka stiglo je u trgovine diljem Hrvatske, a krase ga dječji crteži krave Šare izabrani u sklopu 7. kreativnog likovnog natječaja Dukata "VOLIM MLIJEKO!".

Odaziv na natječaj u 2018. godini bio je najveći dosad te je pristiglo čak 6.112 radova učenika nižih razreda iz 353 osnovne škole iz cijele Hrvatske, a stručni žiri izabrao je četiri koja krase nova izdanja trajnog mlijeka.

Autori pobjedničkih radova su Emanuel Obučina, učenik 1. razreda OŠ Gola, PŠ Gotalovo iz Gotalova; Marin Ferić, učenik 2. razreda OŠ Antuna Matije Reljkovića iz Bebrine; Petra Zec, učenica 3. a razred OŠ Vladimira Gortana iz Žminja, i Lucija Savić, učenica 4. razred OŠ Pirovac iz Pirovca.

„Zahvaljujući ovom natječaju jedina smo mljekara koja izravno komunicira s djecom, učiteljima i roditeljima i upravo je to najveća vrijednost ovog projekta. Želimo biti dio njihova života i odrastanja, a natječaj u kojemu je u zadnjih sedam godina sudjelovalo više od 20.000 djece i koji povezuje mlijeko i likovno izražavanje, neizostavnu namirnicu i aktivnost djece od najranije dobi, izvrsna je podloga za to“, izjavila je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica Korporativnih komunikacija Dukata.

Kao dio programa društveno odgovornog poslovanja, Dukat provodi natječaj „VOLIM MLIJEKO!“ od 2012. godine kako bi skrenuo pažnju roditelja i djece na važnost svakodnevne konzumacije mlijeka, posebice kod djece školskog uzrasta. Natječaj se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja i Ministarstva zdravstva te uz partnerstvo Muzeja suvremene umjetnosti Zagreb.

Više informacija o natječaju dostupno je na www.volim-mlijeko.hr

 
Laško udružilo četiri košarkaške legende PDF Print E-mail
Wednesday, 20 February 2019 15:29

lasko-kampanja-2019Laško je ove godine udružilo četiri velike košarkaške legende koje su i danas sinonim najbolje svjetske košarke. Vrhunsku Laško ekipu čine trofejni trener Bogdan Tanjević, predsjednik stručnog savjeta Hrvatskog košarkaškog saveza i nekad vrhunski centar brojnih europskih i NBA klubova, Dino Rađa, izbornik srpske košarkaške reprezentacije i jedan od najboljih organizatora igre u Europi, Aleksandar Đorđević te glavni tajnik Košarkaškog saveza Slovenije i nekadašnji vrhunski košarkaš koji je igrao u Europi, SAD-u i Sloveniji, Radoslav Nesterović.

Četiri košarkaške legende i veliki sportaši, ostavili su ogroman trag u povijesti svjetske košarke. Istovremeno, to su i četiri dobra prijatelja koji imaju bogatu zajedničku povijest, brojne zajedničke uspomene i anegdote. Kao i Laško, i njih četvorica vjeruju da se s karakterom ne rađamo, nego ga gradimo napornim radom i ustrajnošću.

Laško pivo sponzor je košarkaških reprezentacija Slovenije, Hrvatske, Srbije te Bosne i Hercegovine. Zbog toga je u posebnoj kampanji Laško udružilo reprezentativce i četiri košarkaške legende. Legende će se iskušati u ulogama motivatora košarkaških reprezentativaca koji moraju još puno učiti ne bi li izgradili svoj karakter kako bi bili spremni za izazove koji ih očekuju. Tko ne bi želio takve motivatore?

Dino Rađa, predsjednik Stručnog savjeta Hrvatskog košarkaškog saveza, nekadašnji vrhunski centar brojnih europskih i NBA klubova te član NBA Kuće slavnih, kaže da je uživao u suradnji s Laškim: “Nisu me trebali puno nagovarati - brzo sam pristao na suradnju jer želim osigurati najbolju moguću budućnost našim košarkaškim talentima. Također, imao sam priliku ponovno se družiti sa starim prijateljima, koje poznajem već dugi niz godina i zajedno smo mnogo toga prošli.“

Aleksandar Đorđević također je oduševljen suradnjom na projektu: “Izuzetno sam ponosan što sam imao priliku raditi s košarkaškim legendama i prijateljima, koji su ispisali veliki dio povijesti europske košarke. Uživao sam u zajedničkoj suradnju jer smo spojili posao i zabavu. Na setu smo se odlično zabavili, te doprinijeli našim košarkaškim savezima - uz vrhunsko pivo. Nadam se da će ljudi od sada još više birati Laško.“

“Dijelimo mnoge zajedničke uspomene i dobri smo prijatelji. Sretan sam što nas je Laško ponovno spojilo“, dodao je Bogdan Tanjević. Kao ljubitelj Laškog piva još je istaknuo: “U Sarajevu, gdje sam živio, Laško se oduvijek smatralo najboljim slovenskim pivom.“

Četvrta legenda Laško tima Radoslav Nesterović usporedio je svoje košarkaške i glumačke vještine: “To je gotovo jednako, osim što nas je na snimanju četvorica, a na terenu petorica. Bilo je zabavno. Ovo je za nas bilo novo i pozitivno iskustvo“. Dodao je i da se jako razveselio susretu sa starim prijateljima: „Tijekom sezone nemamo mnogo prilika za druženje, zato sam iznimno sretan što sam ih vidio“.

 
Lidl Hrvatska i Vinart pozivaju domaće vinare da se prijave na natječaj za vino godine PDF Print E-mail
Wednesday, 20 February 2019 14:43

lidl-i-vinartTrgovački lanac Lidl Hrvatska i Vinart pokrenuli su jedinstveni projekt „Vino moga zavičaja“, a riječ je o natječaju pomoću kojeg će domaći vinari dobiti priliku svoja vina plasirati na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Natječaj će trajati od 18.2. do 1.4.2019., nakon čega će stručna komisija odabrati Lidlovo vino godine u trima kategorijama: crno, bijelo i rose. Ovaj projekt je nastavak Lidlove snažne podrške domaćim dobavljačima te doprinosa poticanju konkurentnosti malih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca.

U suradnji s Vinartom, uglednim društvom koje okuplja vinske stručnjake, Lidl Hrvatska je pokrenuo projekt „Vino moga zavičaja“ kojem je cilj afirmacija kvalitetnih domaćih vina i isticanja onih najkvalitetnijih, to jest onih s najboljim omjerom cijene i kvalitete. Lidlov i Vinartov natječaj otvoren je za sve domaće vinare koji svoja vina žele plasirati na police Lidla. Nakon odabira, vino godine - bijelo, crno i rose - prodavat će se pod etiketom vinara u svim Lidlovim trgovinama diljem Hrvatske. Na natječaj se mogu prijaviti svi proizvođači vina sa sjedištem u Hrvatskoj koji su upisani u Vinogradarski registar.

Po završetku natječaja, Lidlov partner Vinart će provesti ocjenjivanje prijavljenih vina primjenom algoritma kojim će se izračunati najbolji omjer između faktora cijene i kvalitete. Također, komisija sastavljena od pet stručnih i renomiranih osoba iz svijeta sommelierstva, enologije i vinskog novinarstva na slijepo će, u skladu s pravilima struke, organoleptički ocijeniti kvalitetu vina. Riječ je jedinstvenom projektu u Hrvatskoj, koji na jednom mjestu okuplja profesionalce iz vinske industrije, međunarodni trgovački lanac s razgranatom mrežom trgovina diljem zemlje te domaće vinare iz cijele Hrvatske, kojima se nudi odlična prilika za plasman njihovih proizvoda.

Podsjetimo, Lidl Hrvatska godinama podržava obiteljska gospodarstva i domaće proizvođače. Još 2013. godine Lidl je pokrenuo vlastiti brend „Okusi zavičaja“, sačinjen isključivo od probranih autohtonih proizvoda. Brend se neprestano nadopunjavao novim domaćim proizvodima, a 2016. godine proširen je projektom „Okusi svoj zavičaj“ u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Tada su Lidl i HGK pozvali domaće proizvođače voća i povrća da se prijave na natječaj, po čijem su završetku odabrani najbolji dobavljači i uvršteni u asortiman Lidla Hrvatska. U želji da nastavi s podupiranjem domaće proizvodnje i u segmentu vinarstva, Lidlov projekt „Vino moga zavičaja“ predstavlja svojevrsnu ekstenziju spomenutih projekata.

Vinski proizvođači na natječaj „Vino moga zavičaja“ mogu prijaviti i više svojih vina, a sva ostala pravila i uvjete sudjelovanja, kao i prijavnicu, mogu potražiti na internetskim stranicama Lidla Hrvatska i Vinarta.

 
Pan i Lidl udružili snage za pse u skloništima PDF Print E-mail
Tuesday, 19 February 2019 13:40

pan-i-lidlLjubitelji piva koji žele učiniti dobro djelo imaju za to priliku – svakom kupovinom posebno označenog pakiranja Pan piva u Lidl trgovinama daruju dvije kune za hranu za pse. Akcija naziva '2 kune za zdjelice pune' trajat će do 10. ožujka ili do isteka zaliha, a prikupljenim sredstvima bit će nabavljena hrana za pse za čak četiri skloništa za životinje.

Skloništa u Splitu, Osijeku, Varaždinu i Zagrebu u svojoj brizi za napuštene pse dobit će tako vrlo konkretnu pomoć. Za dobro djelo dovoljno je pri kupovini na bilo kojem Lidl prodajnom mjestu u Hrvatskoj u košaricu ubaciti 4-pack limenki Pan lagera označenih slikom crnog psića.

Partneri na ovom projektu – Pan i Lidl - očekuju da će do kraja akcije skupiti sredstva koja će napuniti zdjelice za stotine pasa i to u duljem vremenskom razdoblju. Kako prosječni pas pojede 15-ak kilograma hrane mjesečno, svatko tko ima životinju zna da se radi o značajnom trošku i da je hrana svakako jedno od najvažnijih pitanja kod brige o napuštenim psima.

Napušteni psi za koje se u akciji skuplja hrana nalaze se u skloništima diljem Hrvatske. Tako će hrana ići u Split, putem Zaklade za zaštitu životinja Split koja brine o psima u skloništu Animalis centrum; u Osijek u Azil Osijek koji vodi Udruga Pobjede; u Donju Bistru kraj Zagreba za pse za koje brine Udruga Šapica te u Varaždin psima o kojima skrbi Udruga Spas.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 132